Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Producent: Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) - zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX
Kupując ten produkt możesz zebrać do 2 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 2 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,40 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | karciana |
Wiek: | od 8 lat |
Autor: | Michał Oracz |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Rok wydania: | 2014 |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 30 |
Czas gry w min. do: | 45 |
Więcej informacji
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Linki: