Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Producent: Portal
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX
Kupując ten produkt możesz zebrać do 2 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 2 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,40 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | gra karciana |
Wiek: | od 8 lat |
Autor: | Michał Oracz |
Główna cecha gry: | karciana |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Rok wydania: | 2017 |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 30 |
Czas gry w min. do: | 45 |
Więcej informacji
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.
Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Uwaga: To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Zawartość pudełka:
- 54 żetony
- instrukcja
- woreczek strunowy
Linki: