Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Neuroshima HEX: Iron Gang

Producent:

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0) - dodatek do nowej Neuroshimy HEX.

 

Kupując ten produkt możesz zebrać do 2 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 2 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,40 zł.


27,99 zł

Opis

Typ wydania: dodatek do gry
Rodzaj: karciana
Wiek: od 8 lat
Autor: Michał Oracz
Wydanie: polskie
Koszulki na karty: standard card
Rok wydania: 2017
Liczba graczy od: 2
Liczba graczy do: 4
Czas gry w min. od: 30
Czas gry w min. do: 45

Więcej informacji

Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.

Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.
Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.

W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

Zasady armii IRON GANG


Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.

Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne – chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?

Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

Łańcuchy i sieci
Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać – ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.

Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk – ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.

Reakcja łańcuchowa
Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun.
Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

Uwaga: To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów Iron Gang
  • 4 znaczniki Ran
  • 2 znaczniki Iron Gang
  • 2 znaczniki Sieci dystansowej
  • zapasowy żeton
  • 1 instrukcja

Reviews

Write a review

Produkty powiązane

  • 109,99 zł W magazynie

    Neuroshima Hex to strategiczna gra planszowa, gdzie na heksagonalnym polu bitwy gracze wykładają naprzemiennie żetony jednostek, modułów i akcji. Proste zasady i mnóstwo kombinacji taktycznych!

    W magazynie

24 innych produktów w tej samej kategorii: