Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Producent: Portal
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0) - zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX
Kupując ten produkt możesz zebrać do 2 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 2 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,40 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | karciana |
Wiek: | od 10 lat |
Autor: | Michał Oracz |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Rok wydania: | 2014 |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 30 |
Czas gry w min. do: | 45 |
Więcej informacji
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Linki:
Zawartość pudełka:
- 40 kart
- instrukcja
Zobacz koniecznie: