Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata

Producent:

Bestsellerowa seria Wsiąść do Pociągu w nowej odsłonie!

Przedsprzedaż, dodruk planowany II kwartał 2021

Kupując ten produkt możesz zebrać do 22 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 22 punktów które można zamienić na kupon o wartości 4,40 zł.


224,99 zł

Opis

Typ wydania: samodzielna gra
Rodzaj: gra familijna
Wiek: od 8 lat
Autor: Alan R. Moon
Główna cecha gry: rodzinna
Wydanie: polskie
Rok wydania: 2016
Liczba graczy od: 2
Liczba graczy do: 5
Czas gry w min. od: 90
Czas gry w min. do: 120

Więcej informacji

Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami!

 

Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów i statków. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa.

W chwili gdy dowolnemu z graczy pozostało tylko 6 lub mniej niewykorzystanych znaczników, każdy z graczy dysponuje jeszcze dwiema turami, po czym gra się kończy.

W tym momencie, jeśli graczowi udało się zbudować nieprzerwaną trasę pomiędzy wskazanymi przez posiadaną kartę miastami, gracz otrzymuje dodatkowe punkty zwycięstwa za zrealizowany bilet. Jeśli nie - gracz odejmuje dokładnie taką liczbę punktów od aktualnego wyniku.

 

Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata wprowadza nowy element do znanej wszystkim mechaniki, poczynając od dwóch osobnych talii kolorowych kart - statków i pociągów. Trzy karty każdego typu są odkrywane na początku gry i, gdy gracz dobierze karty, kolejne są odsłaniane z talii, którą ten gracz wybierze.  

 

Nowością są karty biletów, które pokazują kilka miast. Jeśli graczowi uda się zbudować sieć połączeń dokładnie odzwierciedlającą tę na karcie, uzyskuje on więcej niż punktów niż przy połączeniu tych miast w dowolny inny sposób.

 

Dodatkowo każdy z graczy startuje z trzema portami. Wybudowanie ich daje dodatkowe punkty zwycięstwa zależne od posiadanych biletów, ale każdy port niewybudowany odbiera 4 punkty zwycięstwa. 

Gra należy do obsypanej nagrodami serii Ticket to Ride:

  • Zwycięzca Spiel des Jahres (2004)
  • Finalista Deutscher SpielePreis (2004)
  • Gra Roku 2004 w Japonii
  • Gra Roku 2005 we Francji, Finlandii, Szwecji, Hiszpanii
  • Gra Roku 2006 w Norwegii, Włoszech
  • Finalista Najlepsza Rodzinna Gra Roku według Games 100 (2005)
  • Nominowana do Najlepszej Strategicznej Gry Roku przez International Gamers Award (2004)
  • Zwycięzca International Gamers Award (2005)

 

Zawartość pudełka:

  • 1 dwustronna plansza (Świat / Wielkie Jeziora)
  • 165 kolorowych wagonów (po 33 niebieskie, czerwone, zielone, żółte i czarne)
  • 250 kolorowych statków (50 w każdym kolorze)
  • 140 kart transportu (80 kart wagonów i 60 kart statków)
  • 120 kart biletów (65 dla mapy Świata, 55 dla Wielkich Jezior)
  • 15 portów (3 w każdym kolorze)
  • 5 znaczników punktacji

Opinie

Napisz opinię

22 innych produktów w tej samej kategorii: