Martwa Zima: Długa Noc
Producent: CUBE - Factory of Ideas
Martwa Zima - Dead of Winter po polsku! Martwa Zima: Długa Noc to samodzielne rozszerzenie do gry rozdroży
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując ten produkt możesz zebrać do 19 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 19 punktów które można zamienić na kupon o wartości 3,80 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | kooperacyjna |
Wiek: | od 14 lat |
Autor: | Isaac Vega, Jon Gilmour |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard cc (354 szt.) |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 5 |
Czas gry w min. od: | 120 |
Czas gry w min. do: | 180 |
Więcej informacji
"Widzieliście co tam się dzieje? Kiedy gnijące ciała coraz aktywniej starały się mnie dopaść, myślałam, ze oszaleję, ale to, co wychodzi z Raxxon powoduje, ze tamte zombie wydają mi się jedynie dziecinnymi zabawkami."
Długiej Nocy gracze muszą zmierzyć się nie tylko ze znanymi już z Martwej Zimy zagrożeniami, ale napotykają kolejne przeciwności. Znajdziecie tu nową lokalizację Raxxon, z której na świat wychodzą przerażające efekty najdziwniejszych eksperymentów i tylko gracze mogą je powstrzymać. Ze swojej kryjówki wyjdą też bandyci, a wy, na różne sposoby, rozwiniecie swoją kolonię. Masa nowych ocalałych i kart rozdroży pozwala zagrać w tę grę zarówno samodzielnie jak i wykorzystać jako dodatek do Martwej Zimy.
Pojawi się też cmentarz, będą wybuchać pułapki, gracze otrzymają nowe sekretne cele i jeśli inni tak zdecydują, zachowają nóż - symbol rozpoczynającego rozrywkę - dłużej niż jedną turę.
Długa Noc to nie tylko dodatkowe znane elementy, to wprowadzające całkowicie nowe mechaniki i karty rozszerzenie dotychczasowej rozgrywki. Pozwala zarówno powiększyć jak i rozpocząć nową grę.
Zawartość pudełka:
- 8 dwustronnych kart celu głównego
- 24 karty ukrytych celów
- 11 kart ukrytych celów zdrajcy
- 5 kart ukrytych celów wygnańca
- 20 kart ocalałych
- 5 kart pomocy gracza
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 165 kart przedmiotów
- 22 kart zagrożeń
- 10 kart usprawnień
- 12 kart eksperymentów Raxxon
- 6 kart efektów ubocznych
- 70 kart rozdroży
- 25 znaczników obrażeń
- 20 znaczników darmozjadów
- 20 znaczników żywności
- 20 znaczników hałasu
- 20 znaczników barykady
- 6 znaczników głodu
- 2 znaczniki toru
- 20 kartonowych figurek bandytów
- 30 kartonowych figurek zombie
- 19 kartonowych figurek eksperymentów Raxxon
- 20 znaczników zombie
- 20 kartonowych figurek ocalałych
- 100 plastikowych podstawek
- 1 plansza kolonii
- 9 kart lokacji
- 1 instrukcja
- 30 kości akcji
- 1 kość ryzyka
Linki: