Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Pagan: Tajemnica Roanoke

Producent:

Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna, dedukcyjna gra karciana dla 2 graczy

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Kupując ten produkt możesz zebrać do 17 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 17 punktów które można zamienić na kupon o wartości 3,40 zł.


179,99 zł

Opis

Typ wydania: samodzielna gra
Rodzaj: karciana, strategiczna
Wiek: od 12 lat
Autor: Christiansen Kåre Storgaard, Kasper Kjær
Mechanika: dedukcja i zgadywanie, fantasy, przydzielanie robotników, przygoda, zarządzanie ręką
Wydanie: polskie
Rok wydania: 2024
Liczba graczy od: 2
Liczba graczy do: 2
Czas gry w min. od: 60
Czas gry w min. do: 60
Strona gry w serwisie BBG Link do strony produktu

Więcej informacji

Amerykańska wioska Roanoke, 1587. Do wioski przyjeżdża Łowca Czarownic, w poszukiwaniu niebezpiecznej Czarownicy. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych i tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwą wiedźmą. W każdej turze dwóch graczy używa swoich pionków akcji na aktywnych mieszkańcach wioski, aby dobierać karty, zagrywać karty i zdobywać wpływy. Co więcej, wiedźma może warzyć potężne mikstury, ulepszać swoich chowańców oraz rzucać zaklęcia, podczas gdy łowca czarownic werbuje sojuszników, zdobywa strategiczne lokalizacje i bezwzględnie przesłuchuje wieśniaków. Czy Czarownica zdoła przeprowadzić magiczny rytuał, zanim Łowca ją zdemaskuje i zgładzi?

Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna, dedukcyjna gra karciana dla dwóch graczy. Istotą tej asymetrycznej gry jest starcie pomiędzy Wiedźmą a Łowcą Czarownic. Pudełko podstawowe zapewnia całkowicie regrywalną rozrywkę, natomiast seria dodatków pozwoli jeszcze bardziej rozszerzyć świat Pagana i prezentuje graczom zupełnie nowe możliwości.

Podczas gdy Wiedźma stara się przeprowadzić rytuał, Łowca czarownic próbuje ją wytropić i odkryć jej tożsamość. Każdy z graczy ma do dyspozycji modyfikowalną talię złożoną z 50 kart i wykorzystuje inne zasoby w celu pokonania drugiej strony. Zwycięstwo w tej walce dwóch sił będzie wymagać sięgnięcia po przeróżne strategie. Fikcyjna historia zaginionej kolonii Roanoke ożywa dzięki mrocznym grafikom autorstwa Maren Gutt.

Atuty gry:

  • Asymetryczne starcie pomiędzy Wiedźmą a Łowcą Czarownic
  • Liczba graczy 2
  • Ogromna regrywalność
  • Doskonały klimat
  • Dedukcja

Zawartość pudełka:

  • 120+ kart
  • 6 pionków graczy
  • 8 plansz do gry
  • 89 żetonów

Linki:

Opinie

Write a review

8 innych produktów w tej samej kategorii: