Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Wojna o Pierścień - Los Ereboru

Producent:

Los Ereboru, rozszerzenie do nagradzanej gry planszowej Wojna o Pierścień

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Kupując ten produkt możesz zebrać do 3 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 3 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,60 zł.


35,99 zł

Opis

Typ wydania: dodatek do gry
Rodzaj: gra strategiczna
Wiek: od 12 lat
Główna cecha gry: klimatyczna
Wydanie: polskie
Liczba graczy od: 2
Liczba graczy do: 4
Czas gry w min. od: 180
Czas gry w min. do: 180

Więcej informacji

Kiedy myślisz o wielkiej bitwie pod Pelennorem, nie zapomnij o bitwach w Dale i męstwie Ludu Durina. Pomyśl, co mogło być. Smoczy ogień i dzikie miecze w Eriadorze, noc w Rivendell.

Tak ważna, zdaniem Gandalfa, była obrona Północy w czasie Wojny o Pierścień. Leczy co by się stało, gdyby to Wolne Ludy poniosły porażkę w Bitwie Pięciu Armii, a Dáin nigdy nie został Królem pod Górą? Co gdyby Krasnoludy z Żelaznych Wzgórz stały się jedynie rozproszoną garstką, prowadzącą mozolną walkę w obronie swych domostw? Co gdyby Dale nigdy nie zostało odbudowane? Rozgrywka w Wojnę o Pierścień, zakłada zgodny z „historią” wynik Bitwy Pięciu Armii. Wolne Ludy zwyciężyły, Erebor i Dale zostały odbudowane, większość krasnoludów z Żelaznych Wzgórz przeniosło się do Królestwa pod Górą, zaś krainy północy dobrze prosperują pod mądrymi rządami Dáina, Barda, a później Branda – jego syna. Los Ereboru oferuje możliwość rozegrania Wojny o Pierścień w sytuacji, kiedy to gracz kierujący Cieniem wygra w Bitwie Pięciu Armii. Historia potoczyłaby się wówczas zupełnie inaczej. Orkowie zajęliby Samotną Górę i założyli w niej twierdzę. Krasnoludy nadal pozostałyby w Żelaznych Wzgórzach, bez większej szansy na rozkwit. W efekcie wojennej zawieruchy Miasto na Jeziorze przestałoby istnieć, zaś królestwo Dale nigdy nie zostałoby odbudowane, i pozostało w ruinie. Jak bardzo Los Ereboru wpłynie na przebieg Wojny o Pierścień?Przekonajcie się sami, rozgrywając ten wariant.

Zawartość pudełka:

  • 4 nakładane na planszę kafelki: Kafelek Twierdzy Ereboru (jako twierdzy Cienia) / Kafel Losu Ereboru. — Dwa kafelki miast (do wykorzystania w opcjonalnym wariancie Nowych Miast)
  • 8 alternatywnych kart: 4 alternatywne karty Wydarzeń dla Wolnych Ludów (karty Strategii 4, 19 i 22 oraz karta Postaci 17)
  • 2 alternatywne karty Wydarzeń dla Cienia (karty Strategii 20 i 22)
  • 2 alternatywne karty Towarzysza „Gimliego” (alternatywna karta „Gimli, syn Gloina” / Alternatywna karta „Gimli, Władca Krasnoludów”, którą można wykorzystać w opcjonalnym wariancie Rady Rivendell z dodatku Panowie Śródziemia)

Opinie

Napisz opinię

Produkty powiązane

  • 359,99 zł Brak w magazynie

    Wojna o Pierścień to epicka strategiczna gra planszowa pozwalająca graczom przeżyć przygody znane z książki Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena i przekonać się czy armie Saurona zaleją całe Śródziemie czy też może Drużyna zdąży zniszczyć Jedyny Pierścień i ocalić świat.

    359,99 zł
    Dodaj do koszyka Więcej
    Brak w magazynie
  • 121,99 zł W magazynie

    Panowie Śródziemia to dodatek do epickiej strategicznej gry planszowej pozwalającej graczom przeżyć przygody znane z książki Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena i przekonać się czy armie Saurona zaleją całe Śródziemie czy też może Drużyna zdąży zniszczyć Jedyny Pierścień i ocalić świat. 

    W magazynie

9 innych produktów w tej samej kategorii: