Halma, Magnetyczne Gry na podróż, Albi
Producent: Albi
Halma, Zbiór klasycznych gier zapewni rozrywkę podczas podróży , na wakacjach, ale także w domu. Elementy gry są magnetyczne i trzymają się puszki.
Kupując ten produkt możesz zebrać do 2 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 2 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,40 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | familijna, magnetyczna |
Wiek: | od 6 lat |
Mechanika: | dla dzieci |
Wydanie: | polskie |
Rodzaj okładki | Puszka |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 6 |
Czas gry w min. od: | 10 |
Czas gry w min. do: | 20 |
Więcej informacji
Magnetyczna 'Halma' na podróż.
Skaczcie nad pionkami tak często jak to możliwe, przegońcie rywali i jako pierwsi przedostańcie się do trójkąta po drugiej stronie planszy. Komu uda się zrobić to najszybciej?
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Zawartość opakowania:
- 36 magnetycznych pionków oraz zasady gry.
Wymiar opakowania: 13,5x13,5 cm