Znak Starszych Bogów – Omeny Lodu
Producent: Galakta
Czy odważysz się rozwiązać tajemnicę Przedwiecznych, ukrytych w najmroczniejszych rejonach Alaski?
Kupując ten produkt możesz zebrać do 8 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 8 punktów które można zamienić na kupon o wartości 1,60 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | karciana, klimatyczna |
Wiek: | od 13 lat |
Autor: | Kevin Wilson, Richard Launius |
Wydanie: | polskie |
Rok wydania: | 2017 |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 8 |
Czas gry w min. od: | 60 |
Czas gry w min. do: | 60 |
Więcej informacji
Ponad dwadzieścia lat temu poszukiwacze złota z całej Ameryki przybyli nad Klondike na Alasce w poszukiwaniu drogocennego kruszcu. Wielu z nich nie przetrwało w srogim klimacie, kilku wróciło z wypchanymi złotem kieszeniami, ale jeszcze inni obudzili coś, co spoczywało pod gęstą pokrywą lodu i śniegu. Od tego czasu w zazwyczaj ciepłym Arhkam wieje lodowaty wiatr. Miskatonic zamarzło. Ludzie narzekają na niedobór żywności, a gazety piszą o przypadkach kanibalizmu. Choć kto by wierzył nagłówkom brukowców, prawda?
W Omenach Lodu grupa badaczy wyruszy z ekspedycją na niebezpieczną Alaskę, gdzie muszą rozwiązać zagadkę trzech nowych Przedwiecznych. W tym celu będą musieli nie tylko zmierzyć się z potwornościami czyhającymi w ciemności, ale także przedrzeć się przez wyjątkowo niebezpieczny teren Alaski, gdzie dopadnie ich zmęczenie, głód i samotność.
Zdradziecka wyprawa
Omeny Lodu wprowadzają nowy tryb gry, odzwierciedlający wyprawę badaczy na Alaskę, w którym nowa talia Przygód Alaski zastąpi tę standardową. Nowe przygody to oczywiście także nowe postaci, potwory i przeciwności losu, obrazujące trudne warunki panujące na Alasce. Talia dzieli także przygodę na dwie części. Podczas pierwszej z nich badacze odwiedzą bardziej cywilizowane tereny Alaski, takie jak Anchorage, Fairbanks i wioskę Eskimosów. Druga część przygody pozwoli badaczom wyprawić się w naprawdę dzikie i niebezpieczne arktyczne rejony. Podobnie jak w grze podstawowej, badacze muszą odwiedzić terytorium, żeby dowiedzieć się co na nich czeka. Jednak w nowym trybie im dalej gracze zapuszczą się na Alaskę, tym trudniejsze będą przeciwności losu.
Nowy tryb przygody pozwala na rozegranie go na dwóch poziomach trudności. Jeśli badacze zdecydują się na wyprawę w lecie, będzie ona nieco łatwiejsza. Zimą natomiast dopadnie ich kłujący mróz, a zapasy szybko będą się kończyć. Dodatkowo w czasie zimy należy skończyć grę w wyznaczonej ilości tur, zanim mroźny wiatr i śnieg pochłoną badaczy.Wioska Eskimosów i Górska Tajga to tajemnicze i niebezpieczne miejsca. Kliknij na obrazek, żeby dowiedzieć się dlaczego.
Siły natury
Diaboliczne siły natury nie dadzą badaczom spokoju niezależnie od pory roku. W szczególności graczom będą doskwierać burze i zawieruchy. Wiele efektów w czasie gry, takich jak kara za porażkę, będzie zmuszało graczy do dokładania znaczników burzy na kartach przygód w grze. Jedne burze będą łagodne, inne mogą okazać się śmiertelnie niebezpieczne, skrywając w sobie np. przyczajone bestie. Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, co czeka na badacza pod znacznikiem burzy jest wejście w sam jej środek.
Dzikie zwierzęta nie ułatwiają wyprawy, tym bardziej, że da się zobaczyć oddziaływanie diabolicznych mocy na zazwyczaj spokojne okazy fauny. Wilki wychodzą ze swoich kryjówek całymi stadami i idą na żer, Gryzzli zaczynają atakować ludzkie osady, a opowieści o Yeti i Gnoph-Keh przestają być już tylko bajkami, którymi straszy się dzieci. Zwierzęta pojawiają się w nienaturalnych ilościach – niepokonane stado wilków o północy przybędzie ze zdwojoną siłą i liczebnością.
Nietypowi przyjaciele
Tylko najtwardsi z badaczy mają wystarczająco dużo siły i odwagi, żeby wyruszyć w daleką podróż. Odkrywcy, podróżnicy, a nawet kryminaliści i detektywi mają dość zapału i wiary we własne siły, by zabrać się z niezwykłą ekspedycją. W Omenach Lodu jest jeszcze ktoś na tle odważny lub szalony, by podjąć się tego zadania. Wendy Adams – osierocona w bardzo młodym wieku dziewczynka. Jej matka została zabrana do szpitala dla obłąkanych krótko po tym, jak jej ojca pochłonęło wzburzone morze.
Specjalna moc pozwala jej, kosztem poczytalności, zmienić jeden wynik terroru na dowolny inny. Nikt nie wie, czy jest to klątwa ciążąca nad rodziną, czy błogosławieństwo. Jedno jest pewne – ta zdolność na pewno pomoże badaczom wymknąć się z lodowatych szponów śmierci i odwrócić losy wyprawy.
W dziczy nikt cię nie usłyszy
Olbrzymie śniegowe zaspy zalegają w Arkham. Długie sople zwisają z budynku Loży Srebrnego Świtu. Coś złego dzieje się w mroźnych rejonach kraju. Nienaturalne zimno przeszywa wszystkich badaczy. Czy odważysz się rozwiązać tajemnicę Przedwiecznych, ukrytych w najmroczniejszych rejonach Alaski?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:Znak Starszych Bogów