Klocki BIO Zabawy Twórcze NIKI
Producent: Wydawnictwo EPIDEIXIS
Klocki BIO to zestaw 8 drewnianych prostokątów, które służą do odwzorowywania ćwiczeń z załączonej książeczki. Dzięki stopniowaniu trudności Klocki BIO fascynują i przykuwają uwagę wszystkich bez względu na wiek.
Kupując ten produkt możesz zebrać do 4 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 4 punktów które można zamienić na kupon o wartości 0,80 zł.
Opis
Rodzaj: | gra edukacyjna |
Wiek: | od 4 lat |
Wydanie: | polskie |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 1 |
Więcej informacji
Klocki BIO to zestaw 8 drewnianych prostokątów, które służą do odwzorowywania ćwiczeń z załączonej książeczki. Dzięki stopniowaniu trudności Klocki BIO fascynują i przykuwają uwagę wszystkich bez względu na wiek.
- Przedszkolaki bawią się i uczą.
- Dzieci i młodzież stawiają czoła wielu trudnym wyzwaniom.
- Dorośli i dla nich to niekiedy "trudny orzech do zgryzienia".
Książeczka zawiera zestaw ćwiczeń z podziałem na cztery różne stopnie trudności:
- Zestaw ćwiczeń A - 2 klocki na dobry początek,
- Zestaw ćwiczeń B - zabawy geometryczne,
- Zestaw ćwiczeń C - rzuty,
- Zestaw ćwiczeń D - konstrukcje złożone.
Zabawy twórcze NIKI to: rozwijanie ukrytych w dziecku zdolności spostrzegania zmysłowego,- rzeczowego działania, a przy tym wzbogacania swego doświadczenia,- rozwijanie własnych sposobów myślenia.
Czemu mają służyć?
- wspieraniu rozwoju umysłowego,
- uświadamianiu ukrytych uzdolnień,
- odkrywaniu własnych dróg i rozwiązań,
- dawaniu zadowolenia z samodzielnej pracy,
- rozwijaniu fantazji, dostarczaniu twórczych pomysłów.
Dają rodzicom i wychowawcom pewność, że:
- ich dzieci mają właściwe zajęcie we właściwym czasie,
- stawiają specyficzne wymagania w odniesieniu do warunków rozwojowych.
Dlaczego właśnie Zabawy Twórcze. W dzieciństwie występują tzw. fazy wrażliwości, w których dzieci są szczególnie podatne na określone czynniki charakterystyczne dla rozwoju ogólnego i psychicznego.
Lecz ta szczególna wrażliwość dzieci na optymalny rozwój jakiejś bardzo prostej zdolności lub jakiegoś aspektu ich osobowości wygasa bezpowrotnie.
Lena i Borys Nikitinowie poddali badaniom ponad 5 000 dzieci i udowodnili naukowo tezę Marii Montessori o bezpowrotnym wygaśnięciu możliwości wykorzystania efektywnego rozwoju zdolności dziecka. Tym samym potwierdzili oni prawdziwość starego przysłowia, „Czego się Jaś nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał". Ogromna szkoda, jeżeli rodzice, nauczyciele i wychowawcy nie dopilnują właściwego czasu, przekreślając bezpowrotnie tę niepowtarzalną szansę efektywnego rozwoju zdolności dziecka.