Dolina Morgul - Władca Pierścieni LCG
Producent: Galakta
Dolina Morgul - to szósty Zestaw Przygodowy, składający się 60 kart z cyklu dodatków Przeciwko Cieniowi do Gry karcianej Władca Pierścieni.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 4 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,80 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | gra kooperacyjna |
Wiek: | od 12 lat |
Autor: | Nate French |
Główna cecha gry: | konfigurowalna (LCG, CCG) |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Rok wydania: | 2013 |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 60 |
Czas gry w min. do: | 60 |
Więcej informacji
Syn namiestnika został pojmany! Aby ocalić Faramira, zanim wtrącą go do lochów Minas Morgul, bohaterowie będą musieli zmierzyć się z krwiożerczymi urukami, czarną magią i zdradą. Czy jednak którykolwiek z nich może mierzyć się z Nazgûlem z nawiedzonej przełęczy?
Dolina Morgul to zestaw przygodowy składający się z 60 kart z cyklu dodatków Przeciwko Cieniowi do Gry karcianej Władca Pierścieni. W tym zestawie znajdują się karty, które mogą posłużyć do wzmacniania istniejących lub składania zupełnie nowych talii, a także całkiem nowy scenariusz.
Zawiera karty 134-160 cyklu Przeciwko Cieniowi.
Uwaga! To nie jest samodzielna talia. Do rozgrywki wymagana jest gra Władca Pierścieni LCG oraz rozszerzenie Spadkobiercy Numenoru.
Linki:
- Opis w BGG (j. angielski): Władca Pierścieni LCG - Dolina Morgu
- Karty Gracza ♦♦♦◊◊
- Niezależność ♦♦♦◊◊
- Wyzwanie ♦♦♦♦◊
- Temat ♦♦♦◊◊
- Długość ♦♦♦♦◊
- Rozrywka ♦♦♦♦◊
- Bohater: Theoden
- Istotne karty: Wizjonerskie Zdolności Przywódcze, Włócznia z Marchii, Naprzód Eorlingowie!, Zwój Isildura, Skrytka
- Wsparcie talii: Rohan, Gondor, Krasnoludy i Mono-strefowe
- Kup jako pierwszy jeśli... Chcesz poznać wojenną (Taktyka) stronę Rohanu. Naprawdę chcesz zrobić działającą talię Gondoru i poszukujesz istotnego elementu dla tego archetypu (Wizjonerskie Zdolności Przywódcze). Lubisz zadania typu "walka z bossem".
- Ogólne przemyślenia: Dolina Morgul kończy cykl Przeciwko Cieniowi w bardzo satysfakcjonujący sposób. Gracze, którzy naprawdę chcą ucieleśnić cechę Rohan i / lub lubią pomysł budowy talii, która atakuje strefę przeciwności będą chcieli na pewno wejść w posiadanie tego pakietu. To rozszerzenie wprowadza również Wizjonerskie Zdolności Przywódcze, które jest istotnym elementem realnej talii Gondoru. Król Theoden ładnie wygląda, ale jak w opisie, nadal wymaga dalszego wsparcia, aby być podstawą talii gracza. Poza kartami gracza, prawdziwą gwiazdą show jest sama misja, która zmusza graczy do konfrontacji z trzema różnymi kapitanami z rzędu. Postęp w misji nie jest uzależniony od wyprawy, jak to jest w przypadku większości zadań, lecz na pokonaniu każdego kapitana. Jako taka, jest to kolejna misja, która oferuje walkę, ale kapitanowie wprowadzają pewne wyjątkowe wyzwania, które pomagają odróżnić temat i rozgrywkę w tym scenariuszu od poprzednich dwóch ZP. Chociaż ZP może być pewnym wyzwaniem dla nowych graczy kupujących to rozszerzenie zaraz po podstawce, jednak nie jest w top-tier trudnych scenariuszy, więc gracz z o umiarkowanym rozmiarze kolekcji powinien mieć przyzwoitą szansę przeciwko niej i powinien cieszyć się rozgrywką.