Cień i Płomień - Władca Pierścieni LCG
Producent: Galakta
Cień i Płomień to szósty Zestaw Przygodowy, składający się 60 kart z cyklu dodatków Dwarrowdelf do Gry karcianej Władca Pierścieni.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 4 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,80 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | gra kooperacyjna |
Wiek: | od 12 lat |
Autor: | Nate French |
Główna cecha gry: | konfigurowalna (LCG, CCG) |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 60 |
Czas gry w min. do: | 60 |
Więcej informacji
Bohaterowie kończą już swój zwiad Morii, ale kiedy zbliżają się do Wschodniej Bramy, powstaje przed nimi starożytny koszmar, w płaszczu z cieni i płomiennym wieńcu. Zguba Durina musi zostać zgładzona, zanim wszyscy padną od jej ognistego miecza i bicza o wielu ogonach…
Cień i Płomień to Zestaw Przygodowy, składający się 60 kart z cyklu dodatków Dwarrowdelf do Gry karcianej Władca Pierścieni. W każdym zestawie znajdują się karty, które mogą posłużyć do wzmacniania istniejących lub składania zupełnie nowych talii Graczy, a także całkiem nowy scenariusz.
Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Władcy Pierścieni LCG oraz rozszerzenie Khazad-dûm.
Zawiera karty 128-153 cyklu Dwarrowdelf.
- Karty Gracza ♦♦♦♦♦
- Niezależność ♦♦♦◊◊
- Wyzwanie ♦♦♦♦◊
- Temat ♦♦♦♦◊
- Długość ♦♦♦◊◊
- Rozrywka ♦♦♦♦◊
- Bohater: Elrond
- Istotne karty: Vilya, Nie Próżnujemy, Dłonie na Łuku, Zahartowany Przywódca
- Wsparcie talii: Noldor, Krasnoludy, Tajność
- Kup jako pierwszy jeśli… Zawsze marzyłeś aby walczyć ze Zgubą Durina. Chcesz mocną alternatywę dla talii krasnoludów. Chcesz możliwości ataku na wrogów w strefie przeciwności (Dłonie na Łuku).
- Ogólne przemyślenia: Otrzymasz Elronda, jego pierścień i walkę z Balrogiem. Czegoż chcieć więcej? Elrond i Vilya są prawdopodobnie najpotężniejszą parą kart w całej grze. Podobnie jak Kamienne Podstawy Ziemi było „zestawem Glorfindela”, to ten jest „zestawem Elronda”, gdyż dostajesz jego pierścień, a Mistrz Kuźni pomagać Ci go dobrać. Karty te mogą pomóc szybko w zbudować silnej talii, bez uciekania się do krasnoludów. Jednakże ten ZP ma również kilka ciekawych kart wsparcia, jeśli jesteś fanem krasnoludów. Walka ze Zgubą Durina jest bardzo tematyczna, a bohaterowie czują gniew potężnej istoty uzbrojonej w ognistą broń i kontr-zaklęcia. Jest to jedna z ostatecznych walk z bossem obecnie w grze, a nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż układanie żetony obrażeń na Balrogu. Za te pieniądze, dodatek może nie całkiem osiąga poziom Kamiennych Podstaw Ziemi i Czatownika, ale nadal będzie się liczyć jako jeden z kilku pakietów, które trzeba kupić jako pierwszy.
UPDATE: Najnowszy FAQ wydana przez FFG (1.4) zmienił działanie Finty i Gąszczu Włóczni, tak aby można było uchronić tylko jednego gracza od ataku wroga. Wcześniej te wydarzenia mogły być wykorzystane, aby całkowicie powstrzymać wroga od ataku na wszystkich i używając zdolności Hamy można było poddać je recyklingowi, całkowicie kastrując Zgubę Durina. Jednak nie jest to teraz możliwe z najnowszą erratą, więc ja podwyższyłem wartość rozrywki scenariusza aby to odzwierciedlić. Jak myślę, będzie to teraz większe wyzwanie i zarazem przyjemniejsze zadanie.