Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Wzgórza Emyn Muil DnŻ - Władca Pierścieni LCG

Producent:

Wzgórza Emyn Muil to czwarty z comiesięcznych Zestawów Przygodowych do Gry karcianej Władca Pierścieni. W każdym zestawie znajdują się karty, które mogą posłużyć do wzmacniania istniejących lub składania zupełnie nowych talii Graczy, a także całkiem nowy scenariusz. Druk na  Życzenie

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 6 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 6 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,20 zł.


64,99 zł

Opis

Typ wydania: dodatek do gry
Rodzaj: gra kooperacyjna
Wiek: od 12 lat
Autor: Nate French
Główna cecha gry: konfigurowalna (LCG, CCG)
Wydanie: polskie
Koszulki na karty: standard card
Liczba graczy od: 1
Liczba graczy do: 4
Czas gry w min. od: 60
Czas gry w min. do: 60

Więcej informacji

Trop Golluma prowadzi bohaterów na południe, pośród wzgórz Emyn Muil, i tu się urywa. Bohaterowie muszą zbadać to ogromne połacie dziczy, w nadziei podchwycenia tropu i podążenia za nieuchwytną kreaturą…

Wzgórza Emyn Muil to czwarty z comiesięcznych Zestawów Przygodowych do Gry karcianej Władca Pierścieni. W każdym zestawie znajdują się karty, które mogą posłużyć do wzmacniania istniejących lub składania zupełnie nowych talii Graczy, a także całkiem nowy scenariusz.

Zawiera karty 72-94 cyklu Cienie Mrocznej Puszczy.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Władcy Pierścieni LCG.

  • Karty Gracza   ♦♦◊◊◊
  • Niezależność   ♦♦♦◊◊
  • Wyzwanie   ♦◊◊◊◊
  • Temat   ♦♦♦◊◊
  • Długość   ♦♦♦♦◊
  • Rozrywka   ♦◊◊◊◊
  • Bohater:   Brand, syn Baina
  • Istotne karty:   Potomek Thorondora, Gildor Inglorion, Rada Gildora, Najlepsze Konie Riddermarchii
  • Wsparcie talii:   Orły, Dale (nie dostępny jeszcze), Hobbit, Rohan, Noldor
  • Kup jako pierwszy jeśli… Naprawdę cieszysz się ze zwiedzania obszarów. Chcesz dobry efekt bezpośrednich obrażeń (Potomek Thorondora). Jesteś fanem Gildora Ingloriona.
  • Ogólne przemyślenia:  Nie owijając w bawełnę, to zadanie jest powszechnie uważane za najsłabsze z wszystkich scenariuszy WP LCG i muszę się z tym zgodzić. Większą część zajmuje czyszczenie obszarów i to właściwie wszystko, więc jeśli to pasuje, to może Ci się spodoba. Warto także wspomnieć o jednym ze słabszych bohaterów Brand, Syn Baina, który jest celem niekończących się żartów wśród społeczności graczy (choć być może nie wszystkie są do końca zasłużone). Karty gracza jako całość również nie są silne. Jednak zawiera jedną z moich ulubionych kart w całej grze: Potomek Thorondora oraz sprzymierzeńca o heroicznych rozmiarach w postaci Gildora Ingloriona. Zdarzenie Wiedzy, Rada Gildora, jest również bardzo przydatną kartą. Jeśli istnieje coś rekompensującego jakość tego zadania to jest to temat, większość którego została przeniesiona przez kilka absolutnie fantastycznych grafik na obszarach.

Opinie

Oceń

2012-11-29

dużo obszarów

Tylko jedna karta wyprawy, bardzo dużo obszarów i mało wrogów. Talia, która generuje sporo punktów punktów wyprawy nie będzie miała tu problemów. Przydadzą się tez bardzo karty kontrolujące obszary.
Ogólnie scenariusz nie jest trudny i do przejścia praktycznie z marszu dla większości talii.
Chyba najsłabszy dodatek, jeśli chodzi o karty do talii, chyba że gramy na Orły lub Rohan. Gildor jest potężnym, choć drogim sprzymierzeńcem dla Wiedzy.

Napisz opinię

30 innych produktów w tej samej kategorii: