Starcie u stóp Samotnej Skały DnŻ - Władca Pierścieni LCG
Producent: Galakta
Starcie u stóp Samotnej Skały to drugi z comiesięcznych Zestawów Przygodowych do gry karcianej Władca Pierścieni. W każdym zestawie znajdują się karty, które mogą posłużyć do wzmacniania istniejących lub składania zupełnie nowych talii Graczy, a także całkiem nowy scenariusz. Druk na Życzenie
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 6 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 6 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,20 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | gra kooperacyjna |
Wiek: | od 12 lat |
Autor: | Nate French |
Główna cecha gry: | konfigurowalna (LCG, CCG) |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 60 |
Czas gry w min. do: | 60 |
Więcej informacji
W górnym biegu Anduiny, na północ od Starego Brodu, stoi Samotna Skała. W pobliżu tego postrzępionego wzniesienia żyją Beorningowie, ponury, dziki lud, który opiekuje się doliną. Dziś do stóp Samotnej Skały przybyła banda okrutnych trolli. Grimbeorn Stary nie jest zadowolony.
Starcie u stóp Samotnej Skały to drugi z comiesięcznych Zestawów Przygodowych do Gry karcianej Władca Pierścieni. W każdym zestawie znajdują się karty, które mogą posłużyć do wzmacniania istniejących lub składania zupełnie nowych talii Graczy, a także całkiem nowy scenariusz.
Zawiera karty 25-49 cyklu Cienie Mrocznej Puszczy.
To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Władcy Pierścieni LCG.
- Karty Gracza ♦♦♦◊◊
- Niezależność ♦♦♦♦◊
- Wyzwanie ♦♦♦◊◊ (gra solo ♦♦♦♦◊)
- Temat ♦♦♦♦◊
- Długość ♦♦◊◊◊
- Rozrywka ♦♦♦♦◊
- Bohater: Frodo Baggins
- Istotne karty: Ostrzeżenie Dunedainów, Długobrody Kartograf, Płonącą Gałąź, Pieśń Mądrości
- Wsparcie talii: Rohan, Hobbit, Beorning (nie dostępny jeszcze), Krasnoludy
- Kup jako pierwszy jeśli… Jesteś podekscytowany wyzwaniem walki z wrogami typu boss (trolle). Kochasz Frodo Baggins-a. Jesteś fanem sfery Wiedzy.
- Ogólne przemyślenia: Jeśli chodzi o karty gracza, istnieje kilka niewypałów w tym pakiecie (Nie Jestem Obcoplemieńcem, Beorning Pszczelarz). Jednak są również pewne istotne karty gracza, które wciąż odgrywają ważną rolę w obecnych taliach. Sama obecność Płonącej Gałęzi uzasadnia ten pakiet za rekomendację dla kart gracza. Scenariusz sam w sobie jest trudny, zwłaszcza dla nowych graczy z ograniczoną pulą kart oraz dla czystej grze solo. Pamiętam jak waliłem głową w trolle wiele, wiele razy, zanim pokonam je, choć trudność zmniejsza się z dodatkiem większej ilości graczy. Walka z trollami jest zabawna i tematyczna i wygraną jest rzadko nie klimatyczna, ale zwycięstwo może być czasem być zbyt zależne od szczęścia w losowaniu. Moim zdaniem najlepszy scenariusz cyklu Cienie Mrocznej Puszczy.
2012-11-28
młócka
Na początku miałem problem, ale gdy w talii jest czym powalczyć to raczej powinno się dać przejść. Trudność tego scenariusza bardzo zależy od szczęścia: jeśli na początku gry wylosujemy górskiego trolla, lub żmije z wredną kartą to może być bardzo ciężko. Jeśli natomiast podejdzie Grimbeorn (a raczej nie podchodzi) to scenariusz może okazać się łatwy.
Ogólnie scenariusz eksterminacyjny i talie nastawione na walkę powinny sobie z nim poradzić.
Z kart dla drużyny niestety dużo ciekawego nie ma. Wg mnie najlepszą jest Urodzony w Chmurach, która cofa sprzymierzeńca na rękę i można kombinować ze zdolnościami aktywującymi się podczas wejścia i wyjścia z gry.