Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Talisman: Kraina Ognia

Producent:

Talisman: Kraina Ognia - Czy jesteście w stanie ugasić ich piekielny ogień?

Kupując ten produkt możesz zebrać do 7 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 7 punktów które można zamienić na kupon o wartości 1,40 zł.


75,99 zł

Opis

Typ wydania: dodatek do gry
Rodzaj: gra przygodowa
Wiek: od 12 lat
Autor: Samuel Bailey
Główna cecha gry: klimatyczna
Wydanie: polskie
Koszulki na karty: mini american
Rok wydania: 2014
Liczba graczy od: 2
Liczba graczy do: 6
Czas gry w min. od: 90
Czas gry w min. do: 90

Więcej informacji

Czy jesteście w stanie ugasić ich piekielny ogień?

Wielki skarb i wielkie zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszystkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokryje się popiołem, a każdy ich mieszkaniec, uprzednio zakuty w mosiężne kajdany, nie zostanie zagnany w ogniste czeluście.

 

W nowym rozszerzeniu gracze otrzymują cztery nowe postacie, które będą przemierzać krainy. Niezależnie czy wcielą się w mistrzowsko władającego bronią Derwisza, wędrującą Nomadkę, władającego magią Szlachetnego Dżina czy potężną Panią Wojny, będą mogli skorzystać z ich specjalnych zdolności aby pokonać wrogów i przejąć kontrolę nad krainą Magii i Miecza.

 

Kraina Ognia wprowadza ponadto trzy nowe karty alternatywnych zakończeń, oferujących jeszcze więcej możliwości rozgrywki, w zależności od tego, czy cel jest jawny czy ukryty. Niezależnie czy gracze zdecydują się na skorzystanie z alternatywnych zakończeń czy tradycyjną rozgrywkę, będą musieli wykorzystać siłę i moc swoich postaci do granic ich możliwości. Płomienie Ifrytów sięgają do najdalszych zakątków krain Magii i Miecza, i jeśli gracze ich nie powstrzymają, zmienią je w popiół.

 

W rozszerzeniu Kraina Ognia gracze znajdą ponad osiemdziesiąt nowych kart przygód, wśród których wiele skupia się na zagrożeniu ze strony Ifrytów. Gracze doświadczą gorąca płomieni, reprezentowanego przez nową mechanikę: spalenie. Wcześniej przedmioty i przyjaciele byli odrzucani po zużyciu, jednak po nadejściu Ifrytów wszystko się zmieniło.

 

Niektóre karty z rozszerzenia Kraina ognia zmuszają graczy do spalenia określonej ilości kart. Kiedy karta zostaje spalona, należy usunąć ją z gry. Wraz z niszczycielskim marszem Ifrytów przez krainę Magii i Miecza, ich płomienie palą przedmioty, przyjaciół, zaklęcia i karty przygód, pozbawiając poszukiwaczy cennego wsparcia w ich poszukiwaniach. Jedynym sposobem na powstrzymanie niszczycielskiej potęgi jest dotarcie do wewnętrznej krainy i zdobycie Korony Władzy.

 

Jedyne karty, jakie nie mogą zostać spopielone przez bezlitosne płomienie Ifrytów, to karty posiadające symbol odporności na ogień, jednak większość z nich powoduje jedynie kolejne efekty spalenia. Najgroźniejsze spośród nich to Elitarne Ifryty – niepowstrzymani wrogowie, których jedynym celem jest zniszczenie krainy. Wielu z nich dodatkowo posiada zdolności, które będą szerzyć zniszczenie w całych krainach Magii i Miecza. Tych bezwzględnych przeciwników należy pokonać tak szybko jak to możliwe, by nie pozbawiać poszukiwaczy kart, które posiadają.

 

Ogień Ifrytów pochłonie nie tylko karty, ale także strawi krainy. Nowe znaczniki spalonej ziemi są umieszczane na planszy przez różne efekty, a postacie, które zakończą ruch na płonących polach otrzymają obrażenia. Bezpieczne podróżowanie przez krainy to luksus, na który już nikt nie może sobie pozwolić.

 

Ifryty mogą również wpływać na wygląd krain także w inny sposób – umieszczając na planszy znajdujące się w tym rozszerzeniu karty terenu. Dzięki nim cmentarz może zarosnąć lasem a tawerna obrócić się w ruinę. Pomimo tego, że karty mogą zakryć przydatne miejsca, sprytni gracze wykorzystają je do uniknięcia niebezpieczeństw. Jeśli strażnik lub portal są przykryte karta terenu, gracze mogą swobodnie przechodzić do środkowej lub wewnętrznej krainy.

 

Zawartość pudełka:

  • 81 nowych kart Przygód
  • 19 nowych kart Zaklęć
  • 19 kart Terenu
  • 3 karty Alternatywnych Zakończeń
  • 4 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami
  • 34 żetony Spalonej ziemi, które odzwierciedlają ekspansję ifrytów w świecie Magii i Miecza.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Talisman: Magia i Miecz.

Opinie

Napisz opinię

Produkty powiązane

  • 191,99 zł W magazynie

    2 Recenzje

    W przygodowej grze planszowej Talisman: Magia i Miecz każdy z graczy wciela się w jednego z poszukiwaczy przygód i wędrując po barwnej planszy, pełnej niebezpieczeństw krainie, zdobywa doświadczenie, rozwija umiejętności swojej postaci, odnajduje albo kupuje przedmioty i przeżywa niezwykłe przygody.

    W magazynie

28 innych produktów w tej samej kategorii: