PUS Przymiotnik 1 - Jaki? Jaka? Jakie? - książeczka PUS
Producent: Wydawnictwo EPIDEIXIS
PUS Przymiotnik 1 to Jaki? Jaka? Jakie? to książeczka PUS do cenionego i polecanego przez nauczycieli Uniwersalnego Systemu Edukacji, który łączy w sobie naukę, zabawę i samokontrolę.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
No reward points for this product.
Opis
Typ wydania: | książka |
Rodzaj: | edukacyjna |
Wiek: | od 7 lat |
Autor: | Dorota Zdybel |
Mechanika: | dla dzieci |
Wydanie: | polskie |
Rok wydania: | 2011 |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 1 |
Więcej informacji
Książeczka Przymiotnik 1 jest poświęcona kształtowaniu pojęcia przymiotnika. Proponowane ćwiczenia i obserwacje językowe pomogą dziecku odkryć najważniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając ciekawego słownictwa i okazji do posługiwania się nimi w różnych sytuacjach. Szczególnym walorem jest połączenie nauki z zabawą i działaniem.
Pierwsza część ćwiczeń obejmuje zagadnienia przewidziane programem klasy II, ale może być też wykorzystywana w klasach wyższych.
Uwaga! Do zestawu niezbędny jest Zestaw Kontrolny PUS
Zestaw Kontrolny PUS to poręczne zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw Kontrolny służy zawsze w połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach.
W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie Kontrolnym z wzorem znajdującym się w książeczce, otrzymujemy informację o poprawności wybranych odpowiedzi. Zestaw Kontrolny "rośnie razem z dzieckiem" i raz zakupiony, służy przez wiele lat do zabawy ze wszystkimi książeczkami PUS.
Licząca ponad 60 tytułów biblioteczka książeczek powiększa się rocznie o przynajmniej 10 nowych tytułów. Uniwersalny System Edukacji PUS poprzez zabawę daje dziecku prawdziwą radość i satysfakcję z efektów samodzielnego działania: wychowuje, kształtując osobowość i charakter, uczy wytrwałości i samodzielności. W sposób aktywny, skutecznie umożliwia zdobycie, poszerzenie i utrwalenie wiedzy.