Android: Mainframe
Producent: Galakta
Android: Mainframe to gra strategiczna dla dwóch do czterech graczy osadzona w uniwersum Android.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując ten produkt możesz zebrać do 12 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 12 punktów które można zamienić na kupon o wartości 2,40 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | klimatyczna, strategiczna |
Wiek: | od 10 lat |
Wydanie: | polskie |
Rok wydania: | 2016 |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 30 |
Czas gry w min. do: | 45 |
Więcej informacji
Główny system Międzynarodowego Banku Titan został odizolowany. Ich protokoły zostały dezaktywowane, a operatorzy systemu odłączeni. Masz 23 sekundy, aby użyć tylnego wejścia, zanim systemy ochronne banku ponownie się uruchomią. Bierz co się tylko da.
Mamy przyjemność ogłosić, że trwają prace nad polskim wydaniem gry Android: Mainframe – szybkiej gry strategicznej rozgrywającej się w niezbyt odległej przyszłości w uniwersum Android.
Co może cieszyć runnera bardziej niż okradanie osłabionych megakorporacji i pokazywanie swojego kunsztu hakerskiego innym runnerom? W Android: Mainframe gracze będą musieli tworzyć i zabezpieczać własne punkty dostępu, jednocześnie nie pozwalając swoim przeciwnikom na zagarnięcie większej ilości danych.
Na początku gry gracze zaznaczają swoją pierwszą pozycję pojedynczym punktem dostępu. Następnie każdy gracz może wykonać jedną akcję: ustanowić nowy punkt dostępu, wykonać program lub spasować. Zadaniem graczy jest takie używanie programów, aby zabezpieczyć jak najwięcej punktów dostępu dla swojego runnera.
- Kiedy gracz ustanawia nowy punkt dostępu, bierze jeden żeton punktu dostępu swojego runnera i umieszcza go na planszy wewnątrz niezabezpieczonej strefy.
- Aby wykonać program podstawowy, aktywny gracz wybiera jedną z kart z puli programów, wykonuje akcję wskazaną na karcie, a następnie umieszcza ją odkrytą na stosie kart odrzuconych obok talii programów.
- Jeśli gracz spasuje, przychodzi kolej na następnego gracza. Jeśli wszyscy gracze spasują, gra dobiega końca i wszyscy podliczają zdobyte punkty.
Większość programów podstawowych pozwala graczowi na położenie na planszy nowych niebieskich przegród, oznaczających granice danej strefy. Jeśli strefa zostanie zamknięta, a wewnątrz niej znajdują się punkty dostępu tylko jednego gracza, zostają one zabezpieczone i odwrócone na drugą stronę. Od tego momentu stają się odporne na programy przeciwników.
● 1 plastikowa plansza