DR FUKS
POWRACA… POWRACA… POWRACA…
Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady PĘTLI, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.
PĘTLA – WSPÓLNY WRÓG JEDNOCZY!
Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir… A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!
- 1 plansza czasoprzestrzeni
- 1 plansza kwatery głównej
- 1 model machiny dra Fuksa
- 5 drewnianych pionków agentów
- 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
- 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
- 10 kafli sabotażu
- 3 kafle wiru
- 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
- 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
- 1 woreczek
- 1 broszura operacyjna
- 1 karta z zasadami gry solo
- instrukcja
Wymiary: 29,7 x 29,7 x 7,1 cm
Opis w BGG: BoardGameGeek.com