Wampir: Maskarada - Dziedzictwo + Pakiet Resetujący
Producent: Galakta
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo + Pakiet Resetujący
Mroczna gra typu legacy
Kupując ten produkt możesz zebrać do 28 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 28 punktów które można zamienić na kupon o wartości 5,60 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | strategiczna |
Wiek: | od 14 lat |
Mechanika: | fantasy, horror, karty, wybór karty |
Wydanie: | polskie |
Rok wydania: | 2021 |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 45 |
Czas gry w min. do: | 90 |
Więcej informacji
Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?
Carpe Noctem.
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo + Pakiet resetujący zawiera elementy niezbędne do ponownego rozegrania całej historii, wystarczy wymienić wszelkie zmodyfikowane postacie w talii, przywrócić talię kronik do jej początkowego stanu i przygotować się na ponowne przeżycie całej unikalnej kampanii 700 lat ludzkiej i wampirzej historii!
- Zawartość pudełka:
- główna plansza
- plansze teatrów wojny
- podstawowe postacie
- spiski klanów
- postacie kronik
- przywódcy klanów
- karty zobowiązań
- pomoce graczy
- punktacja kronik
- spiski teatrów wojny
- zasady teatrów wojny
- misje podstawowe
- misje kronik
- podsumowanie rozdziałów
- misja finałowa
- środki
- drewniane znaczniki krzyży Ankh
- przysługi
- znaczniki klanów
- moralność klanu
- polityka klanu
- znacznik pierwszego gracza
- wyczerpanie/letarg
- znacznik rund
- potęga / niesława (wartość 1)
- potęga / niesława (wartość 3)
- wojny sabatu
- przynależność
- tytuły dworskie
- znacznik czasu
- śledczy
- schronienia graczy
- arkusze graczy
- księga kronik
- talia kronik
- talia badań
- arkusze naklejek
- koszulki na karty
- instrukcja
- Wampir: Maskarada- DZIEDZICTWO Pakiet Resetujący
Reviews
30 innych produktów w tej samej kategorii:
Pliki do pobrania
Posiadłość Szaleństwa - Instrukcja polska do pobrania
Pliki do pobrania (0)