Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Konwój

Producent:

Konwój to asymetryczna gra karciana w klimacie Neuroshimy gdzie jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem maszyn Molocha, a drugi dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku.

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 5 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 5 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,00 zł.


52,99 zł

Opis

Typ wydania: samodzielna gra
Rodzaj: gra karciana
Wiek: od 10 lat
Autor: Ignacy Trzewiczek
Główna cecha gry: strategiczna
Wydanie: polskie
Koszulki na karty: standard card
Liczba graczy od: 2
Liczba graczy do: 2
Czas gry w min. od: 30
Czas gry w min. do: 45

Więcej informacji

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…


Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…


Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jakNeuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.
Konwój jest grą asymetryczną – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do Nowego Jorku i obrócić go w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…
Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.


Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

 

Zawartość pudełka:

  • Talia 35 kart Posterunku
  • Talia 35 kart Molocha
  • 5 planszetek miast
  • Żetony
  • Instrukcja

Linki:

Opinie

Napisz opinię

28 innych produktów w tej samej kategorii: