Mage Wars Arena: Core Set
Indeks: AWG1010
Producent: Arcane Wonders
Mage Wars Arena jest konfigurowalną grą strategiczną o pojedynkach magów. Gracze wcielają się w role potężnych magów, wkraczając na arenę aby walczyć o władzę.
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 24 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 24 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 4,80 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | gra strategiczna |
Wiek: | od 12 lat |
Autor: | Bryan Pope, Benjamin Pope |
Główna cecha gry: | konfigurowalna (LCG, CCG) |
Wydanie: | angielskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Rok wydania: | 2012 |
Liczba graczy od: | 2 |
Liczba graczy do: | 2 |
Czas gry w min. od: | 90 |
Czas gry w min. do: | 90 |
Więcej informacji
Mage Wars jest konfigurowalną grą strategiczną o pojedynkach magów. Gracze wcielają się w role potężnych magów, wkraczając na arenę aby walczyć o władzę. Mage Wars to unikalny rodzaj gry, łączący w sobie najlepsze elementy z gier karcianych oraz taktycznych gier planszowych.
Gracze mogą się wcielić w postać Czarodzieja, Czarnoksiężnika, Pogromcy Bestii lub Kapłanki. Każda z tych postaci posiada własną, unikalną strategię oraz styl gry.
Gracze tworzą swoją własną, niepowtarzalną księgę czarów, mając ponad 300 zaklęć do wyboru!
Gra jest ekscytująca i rozgrywana w szybkim tempie, składa się z trudnych decyzji taktycznych na każdym kroku. Poprzez subtelne strategie i diabelskie niespodzianki, równowaga sił może się zmienić w każdej rundzie, sprawiając iż gra wciąż trzyma w napięciu, a zwycięstwo jest nieprzewidywalne.
Kolejne rozszerzenia oferować będą nowych magów, czary i strategie!
Mage Wars otrzymała wiele pochlebnych recenzji prasowych:
Tutaj można zapoznać się z recenzją gry w Dice Tower (Tom Vasel):
www.youtube.com-Mage_Wars
Przewiń do końca, a usłyszysz podsumowanie:
"Jest jedną z moich ulubionych gier…Zastępuje mi Magic the Gathering”. -Tom Vasel
"Daję jej najwyższą z możliwych ocen…" - Sam Healey
Opinie prasowe po Genconie również były fantastyczne:
Table Talk Games - “Mage Wars jest naszą nową ulubioną grą I prawdopodobnie najlepszą grą roku!":
www.facebook.com/TableTalkGames
Game Head - "Mage Wars była jedną z najgorętszych gier naGen Conie w ostatni weekend.":
www.gamehead.com_article_mage-wars
MadShepard – “Mage Wars dostaje 9.0 - 9.5 pkt. Już za samą zawartość!”:
www.youtube.com_mage-wars
Cat and Mouse - “Świetna gra…Niesamowita…”:
www.youtube.com_player_embedded_mage-wars
Tom Vasel - “moja ulubiona gra roku 2012”:
www.youtube.com_mage-wars
Zawartość pudełka:
- The Arena Gameboard
- 2 Spellbooks
- 322 Spell Cards
- 4 Mage Cards
- 4 Mage Ability Cards
- 2 Mage Status Boards
- 8 Status Cubes
- 20 Action Markers
- 2 Quickcast Markers
- 9 Attack Dice
- 1 Effect Die (d12)
- 24 Damage Counters
- 8 Mana Counters
- 7 Guard Markers
- 6 Ready Markers
- 20 Condition Markers
- 3 Ability Markers
- 1 Initiative Marker
Linki:
2013-09-11
REWELACJA!
Gra zajmuje obecnie w moim prywatnym rankingu pierwsze miejsce i jest najchętniej przeze mnie wybieraną grą.
Gra nie jest typową karcianką, gdyż nie ma w niej losowości związanej z dobieraniem kart. Karty (czary) są wybierane przez gracza co turę, a element losowy jest zapewniony rzutami kostkami przy określaniu wielkości zadanych obrażeń lub użyciu zdolności.
Gra posiada element budowy talii, która musi się składać z kart o łącznym poziomie 120 punktów. Dość ciekawie rozwiązany jest problem mieszania czarów spoza arkanów magii, w której specjalizuje się wybrany mag: są one wtedy 2x (czasem 3x) droższe przy budowie talii - koszt rzucania czaru nie zmienia się. Oczywiście są czary dostępne wyłącznie dla klas magów lub magów specjalizujących się w danym obszarze magii.
W zestawie podstawowym są:
- Wizard - mistrz żywiołów i meta-magii: kontrowanie, kradzież, przekierowanie, niszczenie zaklęć wrogów i many. Jest także mistrzem teleportacji i portali. Posiada potężne, choć powolne stwory jak Hydra czy Gorgona.
- Warlock - mistrz czarnej magii i ognia. Najpotężniejszy z magów w walce wręcz dzięki specyficznemu dla niego ekwipunkowi. Atakuje też klątwami, ogniem oraz takimi fajnymi zaklęciami jak Drain Life. Jego ulubionym stworem jest Wilołak. Przywołuje demony. Mój ulubieniec :P
- Beastmaster - próbuje poszczuć dziką hordą lisów, wilków, kotów itp. Może też wysłać napakowanego niedźwiedzia Grizzli, który machnięciem łapy wysyła do piachu mniejsze stwory. W swoim arsenale posiada czary ulepszające samego siebie lub swoich pupili.
- Priestess - swiętoszkowata kapłanka, której domeną jest leczenie i obrona, a stworami: rycerze i anioły.
Gra jest niesamowicie pięknie wydana, a w środku znajduje się całe mnóstwo kart z których można zbudować grywalne talie dla każdego z czarodziei i to w różnych konfiguracjach. Dodatkowo są księgi czarów: albumy na talie, choć akurat ja preferuje talie w koszulkach.
Bardzo podoba mi się balans pomiędzy czarodziejami, jak i czarami. Grę cechuję mnogość strategii i niesamowicie wciągająca rozgrywka, która pozwala wsiąknąć w grę na długie wieczory. Polecam!