Horror w Arkham: Gra karciana - Machinacje w czasie
Producent: Galakta
Machinacje w czasie dodatek do Horror w Arkham: Gra karciana
Coś tu nie gra....
Kupując ten produkt możesz zebrać do 7 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 7 punktów które można zamienić na kupon o wartości 1,40 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | kolekcjonerska, kooperacyjna |
Wiek: | od 12 lat |
Autor: | Nate French |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Rok wydania: | 2022 |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 60 |
Czas gry w min. do: | 90 |
Więcej informacji
Coś jest nie tak. Laureaci nagrody Nobla zniknęli a wraz z nimi ich rewolucyjny wynalazek. Ta wyrwa z linii czasu to niepowetowana strata dla ludzkości! Koniecznie trzeba ją naprawić. Kto był na tyle śmiały, by zakrzywiać przeszłość i zmieniać przyszłość? Czas pokaże…
Miasto Arkham wpadło w wir spisku rozciągającego się na wiele dekad. Od cichych i spokojnych dni w przeszłości Arkham, aż po okres jego świetlanej przyszłości Ty i Twoi koledzy badacze będziecie ścigać architektów tej czasowej anomalii by powstrzymać ich zanim 60 lat badań obróci się w niwecz. Czy zdołacie odnaleźć zaginionych naukowców i uwolnić ich z koszmarnego wymiaru Tindalos? A może sami, przez Wasze podróże w czasie, dokonacie nieplanowanych zmian, które wpłyną na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość?
Podobnie jak w przypadku poprzednich scenariuszy, Machinacje w czasie mogą być rozgrywane samodzielnie lub jako część większej kampanii. Możecie również traktować ten scenariusz jako wyzwanie dla pojedynczej grupy badaczy, lub jako duże wydarzenie w którym do 12 badaczy rozegra go w epickim trybie wieloosobowym. Jednak tym razem, w odróżnieniu od poprzednich scenariuszy, Machinacje w czasie zabiorą was po raz pierwszy do Arkham w różnych okresach czasowych i umożliwią podróżowanie pomiędzy nimi. Dzięki temu pozornie niewykonalne w teraźniejszości Arkham zadanie, może być błahostką w przeszłości, zaś narzędzia i wiedza z przyszłości mogą być kluczem do przywrócenia linii czasu jej właściwego biegu.
Każda z lokacji w tym scenariuszu opisana jest jedną z cech: Przeszłość, Teraźniejszość lub Przyszłość. Jedynie wymiar Tindalos należy jednocześnie do nich wszystkich. Korzystając z możliwości podróży w czasie będziecie nim manipulować na waszą korzyść, zyskiwać dodatkowe zasoby, wskazówki, karty i inne profity, które zależeć będą od lokalizacji i czasu, w jakim je odwiedzicie. Dzięki odpowiedniej koordynacji działań możliwe będzie przygotowanie czegoś w przeszłości po to, by wasz towarzysz w przyszłości mógł natychmiast skorzystać ze skutków tych przygotowań, lub odwrotnie.
Więcej na Galakta.pl
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham lcg.
Reviews
Produkty powiązane
-
Brak w magazynie
-