Horror w Arkham LCG: Koszmar Tysiąca Wcieleń
Producent: Galakta
Horror w Arkham: Gra karciana - Koszmar tysiąca wcieleń
Scenariusz 2-B kampanii "Sieć snów"
Kupując ten produkt możesz zebrać do 6 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 6 punktów które można zamienić na kupon o wartości 1,20 zł.
Opis
Typ wydania: | dodatek do gry |
Rodzaj: | kolekcjonerska, kooperacyjna |
Wiek: | od 12 lat |
Autor: | Nate French |
Wydanie: | polskie |
Koszulki na karty: | standard card |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 60 |
Czas gry w min. do: | 90 |
Więcej informacji
Jeśli umarły może przekazywać widzialny bądź wyczuwalny wizerunek na drugi koniec świata albo «ukazywać się» przez stulecia po swojej śmierci, byłoby absurdem odrzucać ewentualność, że w opuszczonych domach nie zamieszkują takie istoty lub że cmentarze nie są przesycone bezcielesną inteligencją całych pokoleń.
H. P. Lovecraft, „Nienazwane”
Poznaj sekrety Domu bez nazwy w Horror w Arkham: Gra karciana - Koszmar tysiąca wcieleń, drugim Zestawie Mitów z cyklu Pożeraczy snów!
Po tym, jak połowa Waszej grupy została uwięziona w Krainach snów, postanawiacie przedostać się do Krain Snów w waszych fizycznych ciałach, zamiast podróżować tam we śnie. Ta metoda wiąże się z wieloma niebezpieczeństwami, ale być może uchroni was przed losem, który spotkał waszych towarzyszy. Jednak aby wejść do Krain Snów, musicie najpierw odnaleźć klucz.
Horror w Arkham: Gra karciana - Koszmar tysiąca wcieleń to scenariusz 2-B kampanii „Sieć snów”. Można go rozegrać rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy Snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Scenariusz ten, zainspirowany opowiadaniem H.P. Lovecrafta Nienazwane, zabierze Was do najbardziej nawiedzonych zakątków Arkham, gdzie zasłona między krainami jest cienka. To miejsca, gdzie nawet najbardziej racjonalny umysł może zostać zmuszony do przyznania, że być może naprawdę istnieją inne światy, o których nie wiemy.
Czy uda Wam się nie popaść w obłęd i uratować przyjaciół, czy też nieopisywalne przerażenie rozerwie wasze umysł na strzępy?