Jishaku
Producent: Trefl
Jishaku to polaryzująca gra magnetyczna.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 6 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 6 punkty które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,20 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | gra familijna |
Wiek: | od 14 lat |
Główna cecha gry: | rodzinna |
Wydanie: | polskie |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 6 |
Czas gry w min. od: | 10 |
Czas gry w min. do: | 20 |
Więcej informacji
Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!
Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!
Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.
Wygodne pudełko – plansza!
Warianty rozgrywki:
- „Pierwszy”
Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
2. „Eliminacja”
W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
3. „Porywacz”
Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
4. „Samotnik”
Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie. Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…
Zawartość pudełka:
- 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku
- Pole gry
- Instrukcja
Zobacz koniecznie:
- Recenzja na blogu Planszoholik.pl
- Recenzja w serwisie GamesFanatic.pl
- Opis w serwisie BoardGameGeek (j. angielski)