Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Gry Logiczne

Nowe produkty

Producenci

Ostatnio przeglądane

Sklep poleca gry

ŚPIĄCA KRÓLEWNA Smart Games, Artyzan

Nowy produkt

Wielopoziomowa gra logiczna, od 3 lat. Zawiera 48 zadań do rozwiązania. Zadania mają 4 stopnie trudności. Gracz musi zachować spokój, a wtedy uda mu się rozwiązać wszystkie arktyczne zadania.

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 9 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 9 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,80 zł.


99,99 zł

Opis

Typ wydania:samodzielna gra
Rodzaj:gra logiczna
Wiek:od 3 lat
Liczba graczy :1
Czas gry:ok 30 min
Wydanie:polskie

Więcej informacji

Pokonaj labirynt, przełam zaklęcie!

Pewnego razu…

Odkryj magię klasycznej bajki w tej oryginalnej grze logicznej. Czy możesz pomóc rycerzowi dotrzeć do zamku Śpiącej Królewny? A może wolisz samotnie uciec od snu? Spróbuj znaleźć drogę od wejścia do labiryntu do zamku ... nie gubiąc się!

Być może wolałbyś grać jako smok? Wtedy obiekt gry staje się przeciwieństwem! Umieść smoka w labiryncie, aby zablokował wszystkie ścieżki prowadzące do zamku, uniemożliwiając rycerzowi i Śpiącej Królewnie dotarcie do siebie.

Sleeping Beauty zawiera 60 wyzwań (30 ze smokiem i 30 bez).

  • Wiek3-7
  • Liczba wyzwań60
  • Liczba graczy1
  • Inside the BoxCastle, rycerz, śpiąca uroda, smok, plansza z 4 labiryntami w kształcie kwadratu, książka z obrazkami, broszura z 60 wyzwaniami i rozwiązaniami 
  • Grając Śpiąca Królewna stymuluje następujące umiejętności poznawcze: planowanie, rozwiązywanie problemów, percepcja wizualna

Jak grać?

Krok 1

Wybierz wyzwanie. Umieść 4 kawałki labiryntu wewnątrz granicy planszy, tak jak pokazano w wyzwaniu. Każdy kawałek labiryntu ma kwiat z innym kolorem w jednym z rogów, dzięki czemu możesz umieścić go we właściwej pozycji. Umieść zamek na puzzlu z czerwonym kwiatem. Umieść rycerza przy wejściu do labiryntu i Śpiącej Królewnie przy bramie zamku.

Krok 2

W połowie wyzwań grasz z rycerzem, w drugiej połowie grasz z Śpiącą pięknością:

• NIEBIESKA STRZAŁKA (rycerz): znajdź drogę od wejścia do labiryntu do bramy zamku, przesuwając rycerza przez labirynt . 

• ŻÓŁTA STRZAŁKA (Śpiąca królewna): Znajdź ścieżkę od bramy zamku do wejścia do labiryntu, przesuwając Śpiąca królewna przez labirynt. Nie wolno ci podnosić rycerza ani Śpiącej królewny. Nie mogą wspinać się po ścianach.

 

Opinie

Napisz opinię

ŚPIĄCA KRÓLEWNA Smart Games, Artyzan

ŚPIĄCA KRÓLEWNA Smart Games, Artyzan

Wielopoziomowa gra logiczna, od 3 lat. Zawiera 48 zadań do rozwiązania. Zadania mają 4 stopnie trudności. Gracz musi zachować spokój, a wtedy uda mu się rozwiązać wszystkie arktyczne zadania.

30 innych produktów w tej samej kategorii: