Gloomhaven: Szczęki Lwa (edycja polska)
Producent: Albi
Gloomhaven Szczęki Lwa (edycja polska)
W pełni kooperacyjna gra przygodowo-strategiczna.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Kupując ten produkt możesz zebrać do 25 punkty lojalnościowe. Suma twojego koszyka 25 punktów które można zamienić na kupon o wartości 5,00 zł.
Opis
Typ wydania: | samodzielna gra |
Rodzaj: | klimatyczna, przygodowa |
Wiek: | od 14 lat |
Wydanie: | polskie |
Liczba graczy od: | 1 |
Liczba graczy do: | 4 |
Czas gry w min. od: | 120 |
Czas gry w min. do: | 120 |
Więcej informacji
Gloomhaven to gra kooperacyjna, w której gracze będą walczyć z potworami i realizować swoje indywidualne cele. Gra toczy się w trybie kampanii, podczas której grupa graczy korzysta z ksiąg scenariuszy, przechodząc kolejne przygody i wraz z postępami odblokowując nowe elementy. Każdy poznany scenariusz może również posłużyć jako osobna misja rozgrywana poza kampanią.
Gloomhaven: Szczęki lwa to samodzielna gra, której akcja toczy się przed wydarzeniami z Gloomhaven. Gra zawiera cztery nowe postacie - Valrath Red Guard (czołg, kontrola tłumu), Inox Hatchet (obrażenia dystansowe), Human Voidwarden (wsparcie, kontrola umysłu) i Quatryl Demolitionist (obrażenia w zwarciu, manipulacja przeszkodami), które również mogą być używane w oryginalnej grze Gloomhaven.
Gra zawiera również 16 typów potworów (w tym siedem nowych standardowych potworów i trzech nowych bossów) oraz nową kampanię z 25 scenariuszami, która zaprasza bohaterów do zbadania sprawy tajemniczych zaginięć w mieście. Czy to dzieło Vermlingów, czy dzieje się coś o wiele bardziej złowrogiego?
Zawartość pudełka:
- 2 książki scenariuszy (25 scenariuszy)
- podręcznik i instrukcja "Ucz się podczas gry"
- figurki
- karty
- mapa
- naklejki
- żetony i znaczniki
2022-01-24
Prawdopodobnie jedyna szansa, żeby zagrać w jakąś grę z serii gl
Szcżęki lwa to mniejsza wersja dużego Gloomhaven czy nadchodzącego Frosthaven. Nie traci zbyt wiele ze swojej złożoności (poza tym, ze mamy mniejszy wybór postaci), zachowując chwaloną szeroko mechanikę. Mapy są nadrukowane w książce przygód, zamiast być układane z kafelków co pozwala na szybki setup mapy (co w innych dungeon crawlerach potrafi często zająć nawet kilkadziesiąt minut). W wersji minimum da się ją skończyć w ok 15 scenariuszy (około 30-40 godzin), w wersji maksimum w 22 (dostępnych jest 25, ale część się wzajemnie wyklucza).