Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Pomoc

1. Jak znaleźć paczkomat blisko miejca zamieszkania, pracy?

Należy kliknąć na obrazek, kóry przeniesie do strony z wywszukiwaniem paczkomatów. Odszukany Kod Paczkomatu, z którego będzie odbiór przesyłki należy podać w Zamówieniu.

2. Gdzie znajduje się sklep?

Sprzedaż prowadzona jest tylko przez Internet. Nie ma fizycznego punktu sprzedaży (sklepu stacjonarnego).

 

3. Czy wszystko co oferujecie na stronie dostępne jest od ręki?

Tak. Wszystkie pozycje, które wyświetlają się w sklepie z możliwością dodania do koszyka dostępne są od ręki, posiadamy je na magazynie.

 

4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Od momentu otrzymania płatności na konto za zamówiony towar realizacja zamówienia trwa do 24 godzin.

 

5. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, tylko dla osób z okolic Warszawy,Tarchomina. Po dodaniu wybranych pozycji do koszyka należy przejść do procesu zamawiania i wybrać w pkt 2.Metody dostawy > Odbiór osobisty po przedpłacie Warszawa (Tarchomin)  w sklepie Stacjonarnym ul. Książkowa 9B lok 4 (od osiedla).

Po otrzymaniu płatności na wskazane konto, szczegóły dotyczące odbioru zostaną ustalone telefonicznie lub mailowo.

 

6. Jakie są formy płatności?

1. Za zaliczeniem pocztowym (za pobraniem) należność pobiera listonosz lub kurier przy odbiorze paczki przez klienta sklepu.
2. Przedpłata przelewem  (przelew na nasze konto bankowe w ING Bank

).

3. Przedpłata za pomocą systemu płatności elektronicznych transferuj.pl. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

 

7. Kiedy mogę dokonać przelew?

Przelew można dokonać zaraz po otrzymaniu wysłanego przez system potwierdzenia dokonania zakupu  z informacją o numerze konta.

Dane konta do przelewu:

ING Bank: 08 1050 1025 1000 0097 0622 5308

MacSoft Marcin Chełchowski

Prosimy podać w tytule przelewu numer zamówienia.