Ta strona używa cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

close

Władca Pierścieni LCG

Nowe produkty

Producenci

Ostatnio przeglądane

Sklep poleca gry

Kraina Cienia - Władca Pierścieni LCG

Nowy produkt

Rozszerzenie Kraina Cienia to czwarte rozszerzenie-saga do gry karcianej Władca Pierścieni. Dodatek zawiera trzy nowe scenariusze.

 

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 9 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 9 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,80 zł.


99,99 zł

Opis

Typ wydania:dodatek do gry
Rodzaj:gra kooperacyjna
Wiek:od 12 lat
Liczba graczy :1 - 4
Autor:Nate French
Czas gry:ok 60 min
Główna cecha gry:konfigurowalna (LCG, CCG)
Wydanie:polskie
Koszulki na karty:standard card

Więcej informacji

„Zacne małe hobbity! Pójdziemy z nimi. Znajdziemy w ciemnościach bezpieczne ścieżki. Ale dokąd to spieszą przez te dzikie pustkowia, bardzo jesteśmy ciekawi, bardzo ciekawi.”
- Gollum, Dwie Wieże

 

W najnowszym rozszerzeniu gracze dołączą do niebezpiecznej wyprawy Froda Bagginsa i przeżyją jedne z największych przygód z drugiej połowy „Dwóch wież”. Przeprawią się oni przez zdradliwe Martwe Bagna i zmierzą się z nieumarłymi, uśpionymi w ich błotnistych głębinach. Ścieżka wyprawy zaprowadzi bohaterów do lasów Ithilien, gdzie zetrą się z ukrytymi w cieniach siłami Mordoru. Po odnalezieniu drogi przez labirynt korytarzy w leżu Sheloby, gracze będą musieli zmierzyć się z nią na samej krawędzi mrocznych ziem.

Trzy nowe scenariusze z rozszerzenia Kraina Cienia biorą są bezpośrednio inspirowane powieścią, i przenoszą graczy prosto do Doliny Morgul, pomiędzy twarde skały i gulgoczących niezrozumiale orków, gnieżdżących się w Cirith Ungol. Na bohaterów czeka wiele zagrożeń – nie mogą dać się schwytać Nazgûlowi Mrocznego Władcy, a także znaleźć sposób, który pozwoli im poradzić sobie z obłąkaną istotą zwaną Gollumem.

 

Poza trzema nowymi scenariuszami, Kraina Cienia zawiera także: trzech nowych bohaterów (w tym nową wersję karty Froda), po trzy kopie dziesięciu różnych kart graczy (rozszerzających znacznie dotychczasowe możliwości Strażników Ithilien i ich Pułapek z gry karcianej Władca Pierścieni). Kraina Cienia stanowi kontynuację heroicznego zadania, którego podjął się Frodo w rozszerzeniu Czarni Jeźdźcy. W trybie kampanii scenariusze z prezentowanego rozszerzenia są o wiele bardziej mroczne i trudniejsze niż w normalnej rozgrywce, wprowadzając do niej nowe łaski i brzemiona, pełniej ilustrujące mroczną granicę Mordoru.

Oswajanie Sméagola

„Bo po tobie można się spodziewać tylko podstępów i złośliwości, Gollumie. Pójdziesz z nami, będziemy cię mieli na oku. Nic gorszego cię nie spotka, ale musisz nam pomóc w miarę swoich możliwości.”
- Frodo Baggins, Dwie Wieże

Tak jak w drugiej połowie „Dwóch Wież”, w rozszerzeniu Kraina Cienia, Gollum po raz pierwszy pojawia się jako przeciwnik, w scenariuszu Przeprawa przez bagna. Nie jest on jednak podobny do innych wrogów – jego los jest ściśle powiązany z losem powiernika pierścienia i mimo, że żądza posiadania artefaktu całkowicie zaślepiła Golluma, gracze nie mogą go tak po prostu zabić. Po pokonaniu, Gollum zostaje sprzymierzeńcem graczy, którzy okazali mu łaskę.

Mimo swojej nikczemności, Gollum może okazać się niezwykle pomocnym sprzymierzeńcem dla drużyny, przeprowadzając ją bezpiecznie przez Nawiedzone Jezioro i Zatęchłe Rozlewiska na Martwych Bagnach.


Jeden by wszystkie zgromadzić…
Niestety Gollum jest ambiwalentnym stworzeniem i zawsze jest szansa, że mroczna strona jego osobowości weźmie nad nim górę i obróci się on przeciwko graczom. Za każdym razem, kiedy bohaterom nie powiedzie się wyprawa, Sméagol odwróci się na swoją złą stronę Golluma. Poza tym, zawsze istnieje szansa, że nienawiść Golluma popchnie go do złego czynu – karta Nienawidzimy ich! może sprowokować go do tego w każdej chwili. Zapewni to dodatkową niepewność i napięcie dla graczy, którzy poza ciągłą walką z wrogami i dobieraniem kolejnych kart z talii spotkań, stale muszą uważać na zagrożenie płynące z potencjalnej zdrady Golluma, szczególnie w chwilach, kiedy najbardziej przydała by im się jego pomoc.

Przez moment zdawało się Samowi, że jego pan urósł, a Gollum się skurczył. Wysoki poważny cień, władca, ukrywający blask swej potęgi pod szarym obłokiem; u jego stóp zaś mały skomlący psiak. Lecz nie byli sobie mimo wszystko obcy, istniało między nimi dziwne jakieś podobieństwo i rozumieli nawzajem swoje myśli.
- J.R.R. Tolkien, Dwie Wieże

Gollum to nie jedyna postać odmieniona przez moc Pierścienia. Także Frodo Baggins nie jest już tym samym strachliwym Hobbitem, który użył mocy artefaktu, by ukryć się przed Upiorami Pierścienia w dodatku „Czarni Jeźdźcy”. Teraz występuje on w roli odważnego Powiernika Pierścienia.

Krainie Cienia Frodo jest już bogatym w doświadczenie Hobbitem, który przyzwyczaił się do ciężkiego brzemienia, jakim jest Pierścień i nauczył się przeciwstawiać jego kuszącym właściwościom i podszeptom. Jednak Pierścień ciągle odmienia swojego posiadacza, nawet jeśli ten go nie nosi. Nowy tekst karty Froda Bagginsa brzmi więc odpowiednio:

Akcja: Wydaj 1 żeton zasobów Drużyny Pierścienia i wyczerp Jedyny Pierścień, aby do końca tej rundy Frodo Baggins otrzymał +2 Woli i +2 Siły Ataku.

Gracz posiadający kartę Froda może teraz używać Pierścienia w zupełnie nowy sposób. Korzystając z wydarzenia ze sfery Drużyny Pierścienia –Przysięgnij!, może on osłabić bezpośrednio wrogów, z którymi walczy Frodo, a z wystarczającą ilością zasobów możliwe jest także jednoczesne użycie umiejętności samego Froda, skutecznie obniżając atak i obronę przeciwnika o wartości Zagrożenia mniejszej od 4. Aby jeszcze pełniej wykorzystać ten efekt, gracze mogą wspomóc się innymi kartami, takimi jak np. Żądło.

Gracze muszą pamiętać, że mimo, iż Frodo jest powiernikiem Pierścienia – nie jest jego prawdziwym panem i z używaniem artefaktu zawsze wiąże się zagrożenie. Droga bohaterów wiedzie przez cienie Mordoru, gdzie w mrokach czyhają na nich Morgulskie Upiory przybywające na Zew Pierścienia.

Kontynuacja podróży

„Nie umiem ci powiedzieć, chłopcze kochany, jak strasznie ciąży mi moje brzemię.”
- Frodo Baggins, Dwie Wieże

Obojętnie, czy gracze zamierzają przejść nowe scenariusze osobno, czy włączyć je do swojej trwającej kampaniiWładcy PierścieniKraina Cienia pozwala na pokierowanie losem Froda Bagginsa w serii niesamowitych przygód z „Dwóch Wież”, podczas których gracze napotkają na swojej drodze przerażających przeciwników, odkryją niebezpieczne i mroczne miejsca, być może zostaną zdradzeni w najmniej oczekiwanym momencie, a także spotkają Strażników z Ithilien. We wszystkich tych przygodach będziecie mogli wziąć udział wraz z premierąKrainy Cienia, w II połowie 2015 roku.

Opinie

Napisz opinię

Kraina Cienia - Władca Pierścieni LCG

Kraina Cienia - Władca Pierścieni LCG

Rozszerzenie Kraina Cienia to czwarte rozszerzenie-saga do gry karcianej Władca Pierścieni. Dodatek zawiera trzy nowe scenariusze.

 

Produkty powiązane

30 innych produktów w tej samej kategorii: